Sommarlov!!!

Oyeah, aha, oyeah, det är sommar oyeah, aha! (Haha, äkta jag)

Hej alla vänner!
Det är sommar nue! ASNICE!
Inatt sov vi 7 tjejer hos Ebba. Det var supermysigt och så började vi skolavslutningsdagen med hår och kläd fixning. Så mysigt! Jag hade en blå/vit klänning från Rut med fl på mig, älskar den.
 Efter en hyfsad avslutning i skolan och lite kramkalas med kompis och lärare, haha, så gick vi och åt thai/china mat. Efter att ha ätit oss tjocka och belåtna så blev det vattenkrig och jag vann! Säger vi iallafall.. Jordgubbsätning, lite photoshooting, fotbollsträning och blomplockning har vi också hunnit med. Sommarlov nästa!!!!!!!!!!!
Puss

Jag och Nora <3 // Foto: Vivvi!


Kommentarer från er söta läsare.
» anna

tackar :D hur är det?

2012-06-15 // 13:52:02
» Laura

Guud vilken fin bild på er två. Kan inte fatta att jag klickade fram till er blogg! :O Hur mår n

Kraam på er två!

2012-06-15 // 17:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback