Nature loves us

Hej folket! Har varit borta ett bra tag nu men även bloggar borde få ta sommarlov ibland enligt mig. Nu har jag i alla fall ätit glass i 7 olika länder efter vår familjs lilla bilresa ner genom europa, imponerande va? När man kom hem från den lilla resan drog vi vidare norr ut mot vår "stugamittuteiingenstans" stuga. Såg en del renar och mygg(!!!) och nu är jag hemma igen.Tycker att det var en ganska bra sammanfattning, nu ska jag försöka njuta av värmen medans man kan och det tycker jag att du som läser det här också ska, så lämna datorn och spring ut och plocka smultron eller nåt...
på bild: Mina skitiga fingrar                 kamera: canon eos 1000d                  foto/red: Hannah Pihl

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback