Kärlek

 
 På bild: Söta kusinen o. Vicki // Foto o. red: jag // Kamera: Sony DSLR A390
 
Hej vänner! Sitter och strö kollar lite nu framför OS efter en fullspäckad dag här på landet. På förmiddagen var jag och Malin på standen och gjorde lite allt möjligt och byggde sedan ett sandslott, lite senare kom även kussarna och hjälpte till. Senare i eftermiddag har vi försökt åka ring, men det gick inget vidare, när vi precis skulle köra så började det spöregna. Jag har även lyckas gå på fotorunda och glömt minneskortet i datorn, extremt smart va? Vi har även spelat monopol och lagt i nät,  jag har körde båten heeela vägen hem, stolt, hihi Ska snart sova nu!
Puss

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback