Solen skiner, kanske bara idag

Hej! Solen skiner ute och idag ska jag med Malins familj till en ö här i närheten. Blir nog bad och glassätande! Tror tyvärr att jag måste lämna kameran hemma... Igår kväll i halvtidspausen på Sverige matchen (2-0), så fotade jag Malin, Maria och Hanna i solnedgången. Blev helt amazing bilder! Kommer nog några under dagen!
 
Har desutom fått nya blogg.se nu, asnice ju! Man kan desutom göra det som jag alltid drömt om, lägga in två kategorier! Happy!
 
Ps. Besök denna söta tjejs blogg, HÄR .DS.
 
 

Kommentarer från er söta läsare.

Hej, kolla gärna in min utseendebesatta blogg! :)

http://utseendebesatt.blogg.se

2012-06-20 // 16:17:07

SV; Jag följer er nu, blev nr.13. Säg till när ni lagt till mig (:<3

Svar: Vi följer dig nu, blev nummer 87! :)Många följare du har! ;)
Ha en fin midsommar! Kram
twicie.blogg.se

2012-06-20 // 19:54:06

Hej, allt bra idag? :D
kram

2012-06-20 // 20:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback