Nästa Piteå!

Godmorgon (07:30)!
Då var laget samlat på Arlanda och det är dags för avfärd mot Piteå! Ett lag taggade tjejor ska snart ta sig igenom passkontrollen och sedan så lyfter planet mot staden i norr! Kuligt, kuligt!
Har massa tidsinställda inlägg på G, så fortsätt läsa så hörs vi när vi är tillbaka! Puss

Kommentarer från er söta läsare.

Åh vad bra :D
ha en bra dag i dag :D
kram på er !

2012-06-28 // 08:45:31

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

(Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

2012-06-28 // 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback