Jag lättar från marken, svävar, flyger fram

foto/red: Hannah Pihl     kamera: canon eos 1000d
Nu sitter jag förmodligen på planet om det inte har kraschat, (vilket jag verkligen hoppas att det inte har!!)
Tidsinställt inlägg

Kommentarer från er söta läsare.

Åh vilken härlig bild! :)

SV: Tack så mycket! :)

2012-06-28 // 10:35:43

sv: Hihi ja det kan jag göra! Tips är att göra många inlägg, runt 5 kanske, helst i olika kategorier. Sen gäller det att FÅ så många kommentarer på sin blogg som möjligt, så jaa, ni måste kommentera ganska mycket! :P

2012-06-28 // 12:40:32

Såg att du frågade i en annans blogginlägg hur man kommer in på mest aktiva, du måste skriva fler än ett inlägg om dagen och kommentera flera hundra bloggar.. skitdrygt :)

2012-06-28 // 12:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback