China mat i centrum

Hellu!
Efter en ganska chill dag i skolan idag så följde Hannah och Julia med mig hem. Vi hade så mysigt då vi kollade runt efter massa fina klänningar, haha, vilket liv.. Vid 18 tiden gick vi ner till skolan för att kolla då det var/är niornas bal ikväll. Var superkul att stå där då typ flera kom i limmos. Efter det så gick vi till en China resturang och käkade och snackade. Mysigt!
Nu har jag varit hemma och försökt redigera bilder från Barca, men neppnepp.. det funkar inte. Fel på något virtuellt minne? Så fort problemet är löst lovar jag bilderna! Puss


Nyckelpiga // Foto o. red: jag // Kamera: Sony DSLR A390 // Kommentar: Stolt som kom så passa nära motivet...


Kommentarer från er söta läsare.

Så söt liten nyckepigga :)

2012-06-12 // 13:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback