4 days

Hej!
Har varit några fullspäckade dagar så här i början av sommarlovet, med mycket skojsigt.
Torsdagen spenderades på Grönan med Julia, Ebba och Ellen. Vi hade det sjukt kul och jag skrek knappt i spökhuset, haha. Man kan iallafall säga att vi utnytjade våra åkband till max, 9 timmar på Gröna Lund, kan det bli något annat än skojs? Svar: nej!
I fredags ängnade jag, Julia, Ebba och Ellen dagen åt att bygga ett stiligt kartonghus, ha picknick och på kvällen sov alla över hos mig + Nora, Cleo och Hannah.
Under helgen har det spelats två matcher för min del, en vinst och en förlust.

Ikväll har jag allafall åkt till landet. Ska bli sjukt kul här, börjar kännas som sommar. Bara Gud kunde sluta kissa, haha, nej drev bara, men det regnar ju hela tiden nu och det är sjukt kallt! Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer från er söta läsare.
» anna

tackar :D



härligt :D! jo de ä bara fint här med

2012-06-18 // 09:13:19

Fin bild på er tjejr tillsammans :)

2012-06-18 // 09:57:56

sv; tack så mycket :D



jag mår sådär - lite smått sjuk :/

själv?

kram!

2012-06-18 // 10:50:31

Sv: Länken kommer då hon avslutat tävlingen, meddelar då :D

2012-06-18 // 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback