Check, check, check


Foto & Red: jag // Kamera: Sony DSLR A390

Hej!
Välkomna till en sån där dag i Julias liv då man bara gör en massa saker och sedan är så sjukt nöjd efteråt!
Har hunnit med att Ebba sov över här, en mysig frukost i solen, pluggat i en dryg timme, hjälpt pappa att tvätta bilen, lunch, sytt på scoutmärken, planterat massa blommor och ja.. provkört lilla MG:n. Härlig känsa att köra runt ner cabbat i solen i takt med håret som fladdrade.. (Det var pappa som körde, hahha)
Nu står mer plugg och kanske lite fika? på schemat!
Puss!


Kommentarer från er söta läsare.

Fin bild! :D



SV: Njea, är sjuk så den kunde nog ha vart bättre, sj? :)

2012-05-01 // 20:29:21

Hej , kan du hjälpa mig att uppnå min dröm om att vara med i blog awards ? :) rösta på mig , mer info här : http://bellahuuynh.blogg.se/2012/may/nominera-mig-till-blogawards-.html#comment

TACK i förhand !

2012-05-01 // 21:17:58
» Neha

fin bild:D

2012-05-02 // 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback