Helg

Hej allesammans!
Igår spelade jag match, vi spelade as bra och vann med 4-0! På eftermiddagen var jag med Julia. Vi fotade massa fina inspo bilder (kommer upp på bloggen under veckan så håll utskik!) och cyklade i väg till V och shoppade. (Kommer bilder ikväll) Hade as-kul verkligen!

Imorske fick man sova till tjugo i 8 sedan var det upp och spela match igen. Tyvärr förlorade vi, 2-4... I eftermiddag har jag dömt fotboll, studsat lite med Ebba och pluggat. Och nu sitter jag och kollar på mästarnas mästare.

Ja här var min helg lite snabbt såhära... Haft en bra helg mina vänner? Kram!




Foto och red: jag // Kamera: Sony Alpha 390 // Modell: Söta Julia


Kommentarer från er söta läsare.

- Var med i min nya tävling i samarbete med Supply :D

http://adaras.se/2012/april/vinn-produkt-for-200-kr-pa-supply.html#comment

Det är busenkelt att vara med! ;)



Ha en fin söndagskväll! Kram<3

2012-04-29 // 21:18:44
» Maria

sv: ja det har jag. själv? har du något planerat för valborg kanske? :)

2012-04-29 // 21:27:45

sv; åh, tack så jättemycket! :)

hoppas du haft en bra söndag! :)

2012-04-29 // 21:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback