gubbar från jorden

Hej!
Sprang imorske och sedan har jag varit med mormor och morfar inne i staden här. Besök på en galleria, flera gator inne i staden och ett besök på Mega hann vi med under dagen och jag fick minsam med mig flera kassar hem! Vad fanns i kassarna då? Jo, en  "blus" från Rut, ett par marinblå ballerina från New Yorker, ett par mjuka knäkorta byxor /mysbyxor från New Yorker och ett par USA shorts från, vad tror ni? New Yorker! Köpte även en keps för 20 kr som jag ikväll har målat med textil pennor, den blev jättesnygg, lägger ut bilder under veckan!
När jag kom hem från sta´n stod där 15 liter (!) jordgubbar utanför dörren! (Bilden ovan) Sjukt goda dessutom. Nu ska jag snart gå och lägga mig är väldigt trött en regning och extremt blåsig dag som denna. Puss!

Kommentarer från er söta läsare.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback