Objektiv

Hej!
Kom nyss hem från en grym helg på landet med Ellen mf... Vi har seglat, varit på marknad, paddlat, fiskat, rott i rodbåten, ätit mat, studsat och fotat supermycket! Har massa bilder att lägga ut men har sjukt mycket läxor just nu så de kommer så fort som möjligt!

Har iallafall med Ellens hjälp kollat runt lite efter ett macroobjektiv till Sony med ljusbländare (tror jag det heter) och bra närgräns. Försökte hitta ett 40 mm, men det fanns inga vad jag sett. Hittade istället ett 30 mm som jag bara måste köpa! Någon som har detta objektv, känner någon som har det eller har något annat bra objektiv tips (till Sony)?

SAL-30M28

Sony SAL-30M28
DT 30mm F/2,8 SAM Macro


Kommentarer från er söta läsare.

sv: tack :D

allt bra?

2012-05-20 // 21:27:16
» cilla

sv: följer er nu! säg gärna till när ni följer mig! :)

2012-05-20 // 21:38:57

fin blogg! kika gärna in på min :)

2012-05-21 // 01:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback