Monday morning

Godmorgon vänner!
Då var det ny vecka igen med massa prov, läxor och glosor och bla, bla, bla. Så jobbigt! Kunde inte kristihemmelfärdslovet vara liiite längre? Lite mer segling, paddling, photoshooting, studsmattshoppning och annat kul! Kan trösta mig med att det snart är sommarlov...

Ha en fin dag! 
Foto och red: Jag // Kamera: Sony DSLR A390


Kommentarer från er söta läsare.

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! :D ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 // 20:02:09

Gör läxorna i solen så får du lite av var =)

2012-05-23 // 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback