Lookbook.nu

Tjenamors!
Är oändligt ledsen för att det vart sån usel uppdatering från min sida, sorry sorry sorry! Har liksom inget specielt att berätta just nu men tänkte att jag skulle tipsa er om en liten underbar sida... Lookbook.nu, för er som ännu inte har upptäckt denna värld så är det ett hett tips för alla modeintresserade läsare. Är själv medlem där, har dock inte lagt upp någon outfit än, men följ mig gärna ändå, heter Hannah Pihl.
Backstage* Crawl Ring, Panda Eyes Shop Cross Necklace, Vintage Jacket, Bag, Tfnc London Dress, Romwe Bracelet, Back Stage* Earcuff With Spikes, H&M HatCheap Monday Jeans, Sunnies, Secondhand Top, Converse Shoes, Bought At A Market In Beijing BackpackOne Teaspoon Mustard Shirt, I Like Wolves Floral Velvet Leggings, Lotus Mendes Rings, Betts Black Platform BootsAlexander Mcqueen Bag, Vince Camuto Heels, Reecn Silk Playsuit, Oscar De La Renta Jeweled Bib NecklaceB Queen Dress, Rings, H&M Shoes


Kommentarer från er söta läsare.

Hej, hur har din vecka varit hittills? :)

Min största dröm ät att bli en berömd skådis och äga ett klädmärke lika stort som H&M! Så kolla gärna runt lite i kategorierna och besök bloggen lite då o då, vem vet du kanske gillar den? :)

Fin blogg btw!

2012-05-09 // 20:21:25

lookbook är så jäkla bra, älskar att man kan få inspo frpn hela världen :)

2012-05-13 // 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback