Eurovision Songcontest

Godnatt folket!

Sitter uppe framför Eurovision Songcontest, Sverige tävlar ju ikväll, och håller tummarna för Loreen. Hon måste bara gå till final!
Har massa läxor och skit just nu, därför den dåliga uppdateringen. Men har kört lite avskecknings metoder så snart är allt avbetat! Idag hade vi iaf bara två lektioner vilket var soft, i eftermiddag har jag pluggat och ikväll har jag tränat fotboll.
Igår i skolan sprang vi Beep Test, var första gången någonsin! Gick faktiskt sjukt bra trots att jag var sjukt nervös före. Nådde nivån 13,9 och blev top 4 i klassen. (Lite stolt, hihi, även fast det absolut inte var en tävling..)

Imorgon blir det ma-prov. Har pluggat så mycket så nu måste det bara gå bra..


Favorit i repris, har verkligen inte hunnit redigera några nya bilder. Men gillar den starkt!

Loreen gick vidare, yippie!


Kommentarer från er söta läsare.

Vad fin bild!



Om du vill vara super snäll och göra min dag så rösta på mitt bidrag som är nummer 3 i denna tävling: http://erikasundelin.webblogg.se/2012/may/finalister-i-fototavlingen.html#comment

Alla som röstar på mig får en länkning! :D

Kram

2012-05-25 // 07:17:50

Vi tjoade högt när Loreen gick vidare =)



Lycka till på matte provet. hoppas det går bra =) Kändes det bra?

2012-05-25 // 09:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback