Blomstervägen 22 / 24

Hej!
Ny morgon ny dag, med blandannat spanska prov och orientering på kvällen...
Igår kväll hade min teatergrupp i allafall teater uppvisning. Det var superkul och jag tror att pjäsen vi spelade upp blev nog mer rolig än bra, haha. Jag pelade en dryg punktjej, väldigt långt från mig i verkligenheten, men det var kul att prova på något nytt. Jag  hade en såndär superstilig (eller inte) röd peruk med tuppkam. Riktigt nicigt vetni!

Bilder från Kristiimmelfärd:



Foto o. red: jag


Kommentarer från er söta läsare.

Hej! Kanske en konstig fråga, men vad är din favoritmaträtt? :) Jag skulle behöva lite tips på nya goda maträtter :) Kramar!

2012-05-29 // 11:24:17

Önskar dig en finfin tisdag!!

Hoppas din dag blir bättre än min :P

2012-05-29 // 12:19:12

duktig du är på att redigera! :)



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-29 // 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback