Piteå

Foto o. red: jag

Hej!
Under helgen har jag varit med laget i Piteå, som ni förmodligen redan vet, hehe.. Tänkte skriva ett kort inlägg om det nu:
Vi var anmälda med hela truppen i två åldersklasser. I gruppspelet kom vi 2:a respektive 4:a (2:a i våran egen åldersklass). Vi fick då spela ett A-slutspel som började med 16delsfinal. Matchen vanns och det var dags för 8ondels final som vi förlorade efter straffar. Surt..
I den andra åldersklassen blev det bara en så kallas tröstmatch vi fick spela, på en leråker desutom. Efter matchen såg jag ut som en lerklump men vi vann och hade askul allihopa!
Totalt blev det 10 matcher, jag spelade 8 utav dem (jag är målvakt) 2 kunde jag tyvärr inte spela, och just de matcherna var 16ondelsfinalen och 8ondesfinalen, efter att en tjej sprungit in i mig så jag ramlat bakåt och tappat luften och hade ont på revbenen.
 
Blev lite skumt inlägg menmen, har lite bråttom så..
Puss
 

Kommentarer från er söta läsare.

Super fin bild! :D

2012-07-03 // 19:23:37
» Emmy

sv;
Lugnt! Jag mår bara bra, hur mår ni då? ^^

2012-07-03 // 20:30:37
» Emme

Görs? :) Kolla gärna vad jag har för tävlingar :)

2012-07-03 // 22:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback