mina blommor

Mina kära blommor som jag har odlat under våren.
FOTO: jag
 
Hej alla glada! (och sura)
Ska alldelles strax hoppa in i bilen mot XXX,  ska bli superkul! Har inte träffat Emy och Frida på superlänge... okej det var på nyår men det känns längre! Hoppas bara vädret är på våran sida så kanske båten kan vara våran bästa vän. Så sjukt taggad för att åka vattenskidor / ring eller göra något annat kul som bara kan göras till sjöss! Puss

Kommentarer från er söta läsare.

Sv: Tack så mycket! :) Allt bra?

2012-07-16 // 14:17:39

Jätte fin blogg! Hur resten av veckan ut för dig? :) Kolla gärna runt på min blogg och mina kategorier, vem vet du kanske gillar den? :)
-
Kommentera gärna det på min blogg annars får jag aldrig svar på frågan! :P (det med den nya blogg.se designen)

2012-07-18 // 06:03:42

Tack såmycket!
Allt ä'r bra,sj? :)
Fina bilder! Vet du ett ställa man kan redigera sina foton i? :)

2012-07-18 // 07:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback