Beställt!

Jippeh ja hu! Har precis beställt mitt efterlängtade macroobjektiv och en fjärrutlösare! Så sjukt glad!
 
Heej!
Blev väckt tidigt i morse (jag stavade rätt för än gångsskull! hehe) av min kära familj som skulle köra lillebrorsan till SSC. Vaknar och möts av ösregn, mysigt.
I eftermiddag har det däremot inte regnat och jag, mamma och pappa har varit och kollat på ÖSK- BK Häcken. Heja ÖSK (Örebro Fotbollsklubb)! Tyvärr förlorade dem, hehe, de brukar förlora när vi kollar... men det var skojsigt! Ikväll har vi varit hos mm och mf och ätit kex och ost och så har jag somsagt köpt/ beställt det ovan, happy! Godnatt på er kära vänner! P U S S

Kommentarer från er söta läsare.

Åh vad kul med ny kamerautrustning ! :)
sv; Tack så himla mycket snälla du ♥♥ Jodå, här är allt toppen, själv ? :)

2012-07-15 // 22:06:09

Ge mig, haha ;d
SV; Tack så mycket! Det är toppen, själv då? (:

2012-07-15 // 22:34:05

Fin blogg! Allt bra? :)

2012-07-16 // 02:08:00
» sofie

tack så jätte mycket!
är allt bra med dig? :)

2012-07-16 // 11:35:24
» QUI

nice!

2012-07-16 // 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback